tirsdag den 15. januar 2013

Hello snow

Tak kære sne. Tak fordi du så smukt skjuler, at vi aldrig fik ryddet op i haven i efteråret.
Her er Ella med hjemmelavet marmelade på vej til at besøge Christina/Rappedikke.

Jeg har jo gået med tanker om i hvilken retning min blog skulle bevæge sig. Inde i mit hovede er både navn og header på plads. Det sidste skal jeg dog nok have hjælp til at føre ud i livet. Men ellers føler jeg mig egentlig klar til at poste indlæg igen.
Som noget nyt vil jeg også forsøge mig med at skrive indlæggene på engelsk. Altså både dansk og engelsk. Jeg synes oversætterfunktionen er så elendig, at det til tider er et mere komisk end praktisk arrangement. Desuden kommer der efterhånden så mange besøg fra særligt engelsktalende lande, at jeg nu kaster mig ud i det og håber min grammatiske kunnen ikke ender med at gøre mig helt til grin. Om ikke andet, så kig forbi og få et billigt et af slagsen;)

***********
I've decided to write a summary of my blogposts in english. I hope I won't make a complete fool of myself, showing you my poor english skills and bad grammar.

Thank you, snow. Thank you for conceiling our messy garden in such a beautiful way.
Ella and I are on our way to visit a dear friend. We're bringing my mother's homemade marmalade.

15 kommentarer:

  1. Hvor er hun smuk, Lis. Og spændende med alt det nye :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Louise. Vi gjorde os også umage, høhøhø;) 'Det nye' er jo bare en slags same ol', same ol' på nye flasker

      Slet
  2. Det bliver spændende at se hvad det er du har brygget sammen af titel og header - og ikke mindst indhold. Kan se at fænomenet med at blogge både på dansk og engelsk breder sig i Blogville. Det er vist et sundt tegn på åbenhed over for udlandet :o)
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fint med de engelske indslag på blogs m.m., synes jeg også. Jeg har altid tænkt, at så længe der ikke kom besøg fra udlandet i større grad, var det nok ikke nødvendigt med de store anstrengelser på oversættelse. Men. Måske kom de netop ikke, fordi det ikke var på engelsk?! Nåmmen, nu er 'de' her. Mest amerikanere. Og mange af dem, rent procentvis. Så må vi jo se, hvor meget jeg kan pudse mit engelske af:)

      Slet
  3. Det lyder så spændende, Lis - spyt så ud med det navn. 'Karlsson på Bloggen', 'Krea-Karlsson', Life as Lis', 'Being Lis Karlsson' ...somebody stop me!! Hvor er hun lækker der i sneen, hende Ella :-)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Life as Lis, hehehe. Den var meget sjov. Men det er ikke mit 'nye' navn;)) Det er ikke en navnerevolution jeg er ude i, overhovedet. Vil bare af med Kludeskab. Måske er det noget med en limpistol. Det kommer dog helt an på, hvordan min silhouette gør sig i catsuit. Så kan jeg ikke sige mere;))

      Kram til dig også

      Slet
    2. You naughty thing, you!! Nu er vi vist ovre i 'Lis' Lysthus'....:-)

      'Lis - with a License to Glue'!!!

      Slet
  4. Ih det er spændende. Glæder mig til at se hvad du går og pønser på :)
    Kæffo hun er en lækkerhaps

    SvarSlet
  5. Åh ja, det der med at sneen dækker, den gælder også her. Vi fik aldrig slået græs en sidste gang inden vinteren og jeg er glad for at frosten tvinger tidsler og mælkebøtter i knæ! I det mindste er alle haver lige pæne nu! Jeg glæder mig til der kommer flere Lis-indlæg igen. Det er altid så inspirerende at kigge på din blog og du har været savnet! God vind fremover!!

    SvarSlet
  6. Spændende hvad du har af ideer med bloggen

    SvarSlet
  7. Ûbercool med det engelske. International holder. Du er sej Lis og jeg hepper på bloggen og på dig. KH

    SvarSlet
  8. Skønt billede af Ella :)
    Jeg er forholdsvis ny herinde, så har ikke fulgt med så længe, men du laver de fineste ting og jeg glæder mig til at se dit nye look/design.

    SvarSlet
  9. Dejligt du er tilbage. Glæder mig til at følge med igen :)

    SvarSlet
  10. Awesome post! And I love your blog:)
    Follow each other?:)

    theprintedsea.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Ser frem til du laver et nyt indlæg! herligt du er tilbage :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...