tirsdag den 11. december 2012

Vægelsind, dit navn er åbenbart Lis

Nåmmen, så vil jeg alligevel gerne lige skrive lidt her, selvom jeg for under en uge siden påstod, at jeg ikke ville.

I første omgang er det egentlig blot for at teste, om det nu en-de-lig er lykkedes mig at opgradere min Googlekonto, så jeg igen kan lægge billeder på indlæg. En klog kvinde ville sikkert teste det nu, inden jeg får vredet alt for mange ord ud af fjerpennen....

Og hvem vil kaldes dum?

Here goes.

3-årig in action idag. Vesten på billedet kan du vinde i CentiLongs julegiveaway. Mere om det på facebook i aften. Og bloggen. Tilsyneladende. Nu hvor det alligevel virker efter hensigten, kan man vel lige så godt skrive lidt igen.

Godt så.

8 kommentarer:

  1. Det er den bedste nyhed længe :)

    SvarSlet
  2. Enig... Nu du har den der blog kan du ligeså godt dele lidt, det ville jeg ihvertfald blive glad for...:-)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Hurra for vægelsindede Lis:)

    SvarSlet
  5. Hvor er I søde, TAK:) Nu må vi se - jeg tør ikke love for meget;)) Hov, Rakel, jeg kom til at udgive dig i stereo - nu er du i mono igen;))

    Kram og juleknus til jer:)

    SvarSlet
  6. Velkommen tilbage:)
    Hvis jeg overhovedet kan sige sådan, eftersom jeg er forholdsvis ny blogger... men jeg har læænge fulgt med - især hos dig - så jeg er meget glad for at du er oppe at køre igen. Glæder mig til at følge dine kreative ideer og sysler:)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...