tirsdag den 18. december 2012

Vestevindere!


Jeg har stået på hovedet i den store sorte hat og fundet en to vindere. Én vinder vesten i det lækre japanske stof fra BettyP og én vinder mønster og må selv sy en lækker vest.

Første navn og vinder af vesten er
(trommehvirvel)


Uhh, den er nice, Lis. Kender en smuk lille dame den vill klæ'. Sweets

På Lauras søde hjørne af nettet er der i øvrigt fede gaver at vinde. HVER dag!!

Vinder nummer to er 
(mere trommehvirvel)


104 - det er jo Fridas størrelse! Og nu hvor jeg bare ikke når at få syet lige i øjeblikket, så vil jeg sørme gerne med i puljen. Og eftersom jeg SKAL have syet inden længe, så kunne det også være mønsteret, jeg var interesseret i. Men hvor er den fin, Lis. :)

Søde vinderdamer, jeg sender jer en mail og får fat i jeres adresser og så er der gode sager på vej til jer.

Hvis du er en af de andre 125 her på mit indlæg (TAK for interessen!!), der ikke vandt, så kan du købe mønster på en quiltet vest i vores CentiLong-shop. Du får 3 størrelser tilsendt i ét mønster, så selvom barnet du syr til, vokser med raketfart, så burde der være en chance for at følge med alligevel.
Glædelig tirsdag til alle.
***
Jeg har fri idag og skal på jagt efter de to sidste gaver. De er begge til Hr. Karlsson. Den ene er jeg sendt i byen efter og den anden er fra mig. Jeg ville ønske jeg havde råd til at give ham alt i løbebutikken og bare halvdelen af alle de lækre skjorter, sweatre, sko og støvler, bøger og duftevand som jeg har tænkt mig at tage hovedspring iblandt, for at dukke op til overfladen med den helt rigtige gave. Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Armen' Lis altså. Sikke et lykketræf at jeg netop kom op af din nissehue! taktaktak for den meget smukke vest og de andre nissegaver, der allerede gør stor glæde. Dine pakker er som små varmedunke. Så fine og hyggelige. Tak til dig og Christina for inspiration den anden vej. Talte med AM i går om at selvom man ikke lige får cathet up så er det en god mavefornemmelse at vide at nabo-blog-damerne er der. Jeg havde troet at det var i dag jeg skulle ta billeder af den fine vest. Men igen var der nogen der havde slukket for lyset. Og hvis vi går under om 2 timer og 12 minutter ville jeg bare lige nå at sige hej og tak og god jul. Sweets og kærlig hilsen Laura

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår :)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...