tirsdag den 4. december 2012

Hjemløs

Her er stille.

Surprise.

Min blog passer mig ikke længere. Det er som at være til den forkerte fest i forkert tøj. Jeg går og prøver at finde den rigtige form. Det har indtil videre taget nogle måneder.... Der er også noget med navnet. Der er faktisk mest noget med navnet. Jeg gider ikke være Karlssons Kludeskab mere. Har modtaget fine forslag fra veninde ellers.

Karlssons Kreakommode.

Lisses Limpistol.

Tak, men nej tak. Mest tak for det gode grin, det affødte:)

Vi ses vel efter nytår, I suppose. Med nyt navn til mig, håber jeg.

Jeg er på Instagram som liskarlsson så længe. So long.

KRAM


27 kommentarer:

  1. Du skal nok finde ud af det helt rigtige:)
    Kram lige tilbage til dig!

    SvarSlet
  2. Hov, der var du lige pludselig. Synes også det var længe siden og det kan jeg jo nu se. Jeg er med på instagram i det små og kære Lis, vi kan jo ikke være overalt, så find du dit bedste medie (og navn) :-) god jul

    SvarSlet
  3. Hej Lis. Kender det... Vi ses :-)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Åh jeg havde skrevet en masse og så gik der ged i blogspotten, argh!

    Oh well, du er savnet - men det er jo godt :)
    Er spændt på hvilket navn der kommer til dig henover julen.
    Kh. Tina

    SvarSlet
  5. So long... Håber du finder det rette navn.

    SvarSlet
  6. Jeg hader, hader... HADER Instagram! Det må være sådan pesten har føltes i sin tid - altudryddende! Væk er alle de lækre billeder - nu er der kun mobilos-slatne billeder, væk er alle de finurlige blog-tekster hvor man kunne drømme og mærke noget personlighed - nu er der korte beskeder, man alligevel ikke kan reagere på og væk er de inspirerende, farverige billeder erstattet af hurtige morgen og aftensmadsbilleder.... Instagram virker som en fest, man ikke er inviteret med til - når man ikke ejer en smartphone og ikke VIL eje en....

    NB: Mit opstød er på ingen måde rettet mod dig Lis, men udviklingen generelt! Det var bare lige nu, det kom ud - beklager! Jeg HÅBER, du finder tilbage til din blog i en version, der passer liiiige dig! Venter tålmodigt! ;-)

    SvarSlet
  7. Vil i øvrigt lige sige, at min kommentar udelukkende er skrevet ud fra en "LÆSERS" synspunkt - jeg forstår UDMÆRKET, at en blog kræver tid, ro og energi og det er der bare ikke altid plads til i vores travle liv....der er en grund til, at jeg ikke selv har en.... dobbeltmoralen længe leve!

    SvarSlet
  8. jeg har gået med de samme tanker, fordi mit blognavn ikke siger noget om hvad bloggen handler om. Jeg synes bare de er virkelig svært at finde det rigtige navn, vænne sig til det og så flytte læsere med til en ny adresse. Men det kan være jeg tager springet engang, når jeg har fundet det rigtige navn! Man kunne også spørge sine læsere, hvad de synes? Det er nogle gange at andres øjne ser lidt bedre, hvad bloggen udtrykker!

    SvarSlet
  9. Håber du finder et godt navn! Måske noget enkel, tænker jeg! Noget med design måske? Jeg tænker på din puder! Kh og tak for sidst på julemarkedet! Kh Charlotte

    SvarSlet
  10. Lisses limpistol er da perfekt! LOL

    SvarSlet
  11. DET DER kender jeg alt for godt! Har været hjemløs og navneløs i al den tid, jeg har lavet designs. Har heddet mange ting i mine tanker, men har altid kasseret. Prøvede så med eget navn - blev også kasseret (for jeg kommer jo alligevel til at hedde noget andet, når jeg bli'r fru Ingvartsen)! Fordi jeg ligesom dig laver alt det, jeg elsker - altså ikke bare en ting, men 1000 ting, er det svært at finde det HELT RIGTIGE! Nu har jeg ENDELIG fundet et navn, der kan dække det hele. Alt det, jeg brænder for! Og jeg kan slet ikke vente til foråret, hvor jeg igen skal i gang. Arbejde på min lille designvirksomhed, få hjulene til at køre, ha gang i stoppenål og broderikurser og og og..... Lige nu skal jeg passe min lille baby - nyder det - men der sker jo ikke noget ved at glædes over det, som også kommer til mig lige om lidt! Er sikker på, at du også nok skal finde navn og det hele - vejen er da ved at være rigtig godt belagt med gode ting for Lis ;-) JULEKRAM Sasia

    SvarSlet
  12. Find et nyt navn og kom tilbage ! Jeg savner dig og din blog !

    SvarSlet
  13. Puhh, det kender jeg godt. Tænker også meget over blognavnet, men tror ikke jeg orker bytte. Glæder mig til at se og høre, hvad du finder på - og håber skisme at du kommer stærkt tilbage igen, for dine gode idéer og indlæg kan vi da ikke leve uden. God jul!

    SvarSlet
  14. Hi hi Det var nogle sjove forslag... :o)

    SvarSlet
  15. Lisses lækkerier.
    So long. Vi ses.
    Kram retur.

    SvarSlet
  16. Navnet skal nok komme til dig, så det passer til den du er og det du vil med bloggen :)

    SvarSlet
  17. Personligt har jeg det sådan, at du har været savnet på dette medie og at Karlssons kludeskab ER dig. Det er stærkt, genkendeligt og mátcher den atmosfære som hersker her. Men som blogejer ved du bedst. Jeg håber på et snarligt gensyn.

    SvarSlet
  18. Karlsson på taget ;)
    .... åhhh, den var så god, måske en kombi :)

    SvarSlet
  19. Flittig-Lis
    Flis & Ballade
    Karlsson på Lis-tetå
    karLis Krea blog
    Rylander Stræde
    ryLis rodebutik

    Jeg keeeender det....Kram Betina;O)

    SvarSlet
  20. Godt at høre at du er derude et sted. Har ikke rigtig fundet ind til Instagram, så venter her i blogland.
    :-) Mette

    SvarSlet
  21. Ja, jeg savner dine begejstrede kreaindlæg og dine små DIY indlæg.
    Glædelig december :)
    Kh. Pialouise

    SvarSlet
  22. Ja, jeg savner dine begejstrede kreaindlæg og dine små DIY.
    Glædelig december.
    Kh. Pialouise

    SvarSlet
  23. Sådan kan det jo gå.
    Jeg håber, du finder "formen" igen og føler dig vel tilrette.
    Jeg kender godt det med ikke at kunne få det til at fungere med blognavnet. Sådan har jeg det også af og til. Men jeg har (endnu) ikke gjort noget ved det...
    Held og lykke med alting! :-)

    SvarSlet
  24. Årh, kender lige præcis det du beskriver! Går også og tænker sådan selv. Håber du finder tilbage!

    SvarSlet
  25. Behold den kendte webadresse... men kald bloggen hvad der nu behager dig.
    På den måde kan du findes på begge navne og skal ikke til at flytte læsere ; )

    SvarSlet
  26. Kære Lis.

    Hvor er jeg glad for at høre fra dig. Jeg er hverken på instegram, twitter eller facebook så når du er væk her er du væk for mig og så savner jeg dig.

    Du har haft din blog i mange, mange år (endnu længere end mig) og tro mig jeg kan sagtens forstå at man kan udvikle sig i en retning der ikke passer sammen med ens blog. Sådan har jeg selv haft det masser af gange for mennesker er jo heldigvis multifacerederede, mens en blog helst skal have sit eget noget mere afgrænsede univers. Desuden dukker der jo af og til de der fristende tilbud op hvor man godt kan blive fristet af smiger og gode penge til at blogge i et andet rum. For mig har det sjovt nok været sådan at jeg hver gang er fundet tilbage og er blevet glad for min blogramme igen også selvom jeg faktisk i tidens løb har fået tilkøbt mig nye blogadresser. Flere gange har det krævet et tilløb, men pludseligt og med et stort hop er jeg ombord i Badutbåden igen. Måske ville det også ske for dig hvis du prøvede for du har jo en virkelig dejlig blog elsket af mange og vel på mange måder en del af din egen historie. Alternativt vil jeg faktisk foreslå at starte helt forfra med en anden vinkel for hvis det er det der skal til for at du trives er det måske det bedste. Jeg synes det er synd hvis netop du ender med at instegramme for du kan noget helt særligt med ord.

    Store kærlige kram

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...