søndag den 30. december 2012

Fra Pinterest til virkelighed

Der er ofte langt mellem det, jeg pinner på Pinterest til det, jeg rent faktisk får omsat til noget håndgribeligt.

Idag lykkedes det dog med nogle af sagerne fra mit indlæg fra igår.

Vi har nu danset rundt i en halv time i stuen med kyssemund, overskæg, butterfly og stooore briller på pind til en 80'erkanal med softpop.

Så bliver man alligevel glad for at bo i provinsen, hvor der ikke er så mange, der kan kigge ind gennem vinduerne....!

Jeg håber du er godt med i dine nytårsforberelser. Og ellers går det jo nok alligevel.
Det gør det jo altid.

5 kommentarer:

  1. Hehe hvor godt. Det er da klasse!
    Godt nytår! :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot!! Det var præcis hvad jeg IKKE nåede pga influenzaen:0) Skøn blog du har, glæder mig til at følge dig fremover.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Skønt billed.

    Rigtig godt nytår til jer allesammen. Jeg glæder mig til at se hvad du gør med bloggen i 2013. Nogle gange skal man bare smide boldene op i luften og så se hvor de lander og måske kan netop du med din store erfaring og dygtighed på så mange felter skabe noget endnu bedre end det skønne du allerede har. KRAM.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...