tirsdag den 11. december 2012

CentiLong giver veste væk - skal du lege med?





Jeg har tegnet mønstrene i denne omgang, Christina har svunget saksen og tæmmet maskinerne og Ann med den lækre netbutik, Betty P (der har a-l-t i neon), har leveret det smukke japanske stof, neontråden og flot slået neonknap. Det er heldigvis kun starten på vores samarbejde og vi glæder os allerede til at dele kommende nyheder med jer i smukke stoffer og vores stil.

Vi kunne selvfølgelig beholde sagerne selv, men vi vil altså gerne dele. Så er det hele lidt sjovere! 
Derfor udlodder vi nu denne lille fine vest i str 104. Måske kan du bruge den til en julegave? Måske vil du hellere sy den selv og i en helt anden størrelse? No problem, vi udlodder nemlig også to gratis vestemønstre i valgfri størrelse fra 86-134. Skriv en kommentar på indlægget her og du er med. Hvis du ikke har en blog, så husk at angive mailadresse, så vi kan få fat på dig, hvis du nu er heldig. Give awayen løber til torsdag aften. 

Pssst! Jeg ved (helt tilfældigvis;)), at Christina har et lignende indlæg på vej imorgen, så hop over og læg et lod i hendes hat også, når hun er klar på tasterne.

127 kommentarer:

  1. Jeg prøver lykken - Det er jo en skøn, skøn vest :0)

    SvarSlet
  2. Jeg må prøve at være med, hvis nu jeg syr den i lyserød, så kan niecen sikkert godt overtales til at tage den på :)

    SvarSlet
  3. I am in. Vil jo være perfekt somfødselsdagsgave til Noahs bedste veninde..

    Kh Stine
    Stine1111@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Uhh. Så fin den er - jeg er helt klart med;0)

    Hilsen Anne (anness@live.dk)

    SvarSlet
  5. Uhh, den er nice, Lis. Kender en smuk lille dame den vill klæ'. Sweets

    SvarSlet
  6. Jeg har lige ynglings-niecen der skal hældes i den. Så fin! :-)

    SvarSlet
  7. Min Freja passer lige en str 104 :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  8. Desværre for stor et stykke tid endnu, men derfor kan man jo godt lege med og måske give den til en anden heldig pige :-)

    SvarSlet
  9. 104 - det er jo Fridas størrelse! Og nu hvor jeg bare ikke når at få syet lige i øjeblikket, så vil jeg sørme gerne med i puljen. Og eftersom jeg SKAL have syet inden længe, så kunne det også være mønsteret, jeg var interesseret i. Men hvor er den fin, Lis. :)

    SvarSlet
  10. Jeg er med - 104 er lige størrelsen til min ældste larve :)

    SvarSlet
  11. Sådan en fin lille sag. Jeg er med til løjerne. :-)

    SvarSlet
  12. Den passer lige niecen:-) helena( Helena@wolffmadsen.dk)

    SvarSlet
  13. Så kan der både være en julegave fra julemanden OG mor og far - det ville ikke være tosset. Den er jo lovely!

    SvarSlet
  14. Uhh - den ville se så fin ud på vores yngstedatter! :) Krydser fingre :)
    KH Maria

    SvarSlet
  15. Øj jeg er vild med vesten...jeg vil rigtig gerne vinde den færdig syede til min datter - det er lige hendes str. Men naturligvis kan et møster også bruges, jeg er i hvert fald med ;O)

    Mange hilsner Betina
    frkjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  16. Skøn vest og skøn model!!
    thildee(a)hotmail.com

    SvarSlet
  17. Meget fin, vil meget gerne være med.

    Mvh og god jul, Louise, louiseloen@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Den er virkelig fin!
    Jeg vil meget gerne være med!

    Den kunne blive en lækker julegave til niecen i str 104 :-)
    Eller et mønster i str 128 til min egen datter;-)

    beritjensenglud@gmail.com

    SvarSlet
  19. ihhh den ville jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  20. Jeg kunne såmænd også bruge begge dele :-)Mønster i str. 128
    Så fin vest
    metpettepe@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg er med =)
    Ingen blog, så min mail er sarah.b.thygesen@me.com

    Krydser fingre!

    God jul - og tak for gode grin og god inspiration

    SvarSlet
  22. Sådan en vil jeg da vældig gerne vinde:-) Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  23. Jeg har en stor pige, der ville elske denne vest. Så jeg er med både om den færdige og mønstret.

    Glædelig december
    Bente (Bente@thorsennet.dk)

    SvarSlet
  24. Den ville passe min datter perfekt! Ellers ville jeg ønske et mønster i str 98. Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  25. Jeg prøver lykken - min niece vil elske sådan en vest! :)

    SvarSlet
  26. Wow den måtte godt hænge og pynte til Vega kan passe den, så smuk

    SvarSlet
  27. Fedt fedt fedt! Jeg håber det her bliver vinderloddet, jeg er i vild underskud på kreakontoen...

    SvarSlet
  28. Den vil jeg da super gerne eje til min Emma-tøs :)

    SvarSlet
  29. Jeg er med :-)) Den er så fin....
    Tina
    mildemoster@gmail.com

    SvarSlet
  30. Ja jeg skal helt sikke lege med, vildt fin stof og ja modellen hun er jo skøn, 104 passer perfekt til æblepigen, så jeg håber det her bliver vinderloddet.

    SvarSlet
  31. Hvor er den fin, jeg er med.

    SvarSlet
  32. Er gerne med..ser dæleme godt ud;)
    Hilsen fra
    Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Ihh haps, et vinderlod herfra! Vil passe perfekt til min Thea, måske til juleaften :)
    Smil

    SvarSlet
  34. Uha jeg er med. Den er så fin

    SvarSlet
  35. Jeg vil da også gerne være med :)
    Jeg ville elske at vinde den fine vest. Eller måske prøve at sy en selv i str 98

    SvarSlet
  36. Jeg er helt klar også med.

    SvarSlet
  37. Jeg er med! Det er jo lige Sofies str. :-)

    SvarSlet
  38. Wow, den er fin - vil meget gerne deltage:-)
    Kh Kristine

    SvarSlet
  39. Den er skøn... Er helt klart med!

    Kh Maja

    SvarSlet
  40. Jeg er også med
    Skristensen3@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg er også meget gerne med!

    (vibewurth@hotmail.com)

    SvarSlet
  42. Jeg vil da mægtig gerne være med i puljen. Fin fin vest

    SvarSlet
  43. Den ville klæde min datter :)

    :) Charlotzen@yahoo.dk

    SvarSlet
  44. Det er min yngste datters størrelse. Så jeg er med! Og hvis jeg ikke er så heldig at vinde vesten, så vil et mønster i str 104 give en hjemmelavet model. :-) marie-louise@ zenger.org

    SvarSlet
  45. Smider straks et lod i puljen!

    SvarSlet
  46. Uhh... Lillefisen er lige ved at kunne passe den størrelse.
    Jeg krydser og håber jeg har vinderloddet.

    Mvh Mette / Maetchen

    SvarSlet
  47. Jeg er med:-) besten passer lige den ældste.

    SvarSlet
  48. Årh hvad, hvor er den lækker. Den ville jeg elske at kunne putte min dejlige datter i.

    SvarSlet
  49. Kan både bruge den som ekstra julegave og mønster vil jeg også gerne eje - så hermed et lod i hatten hos dig :)

    SvarSlet
  50. Den vil jo passe mine mindste datter perfekt, jeg er med :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne deltage.

    Mvh
    Sabine

    SvarSlet
  52. Flot vil gerne vinde
    Agnes
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  53. Den kan min Signe da lige passe:)

    SvarSlet
  54. Hvor er den vest flot. Min lille Kaja sa ved siden af, da jeg læste dette indlæg, og udbrød straks: "Den vest vil jeg gerne have. Kan du ikke sy sådan en til mig, mor?". Hun bruger tilfældigvis str 104, så jeg krydser fingre for, at vesten havner her. Alternativt mønsteret, så jeg kan sy en vest til Kaja :-)

    SvarSlet
  55. Mig mig mig:0)
    Kh fra Stine
    Stine[snabela]soulmates[dot]dk

    SvarSlet
  56. Den er bare SÅ fin!
    Dog ville min datter ikke kunne passe den, men jeg kender en anden sød pige der ville blive glad for den :) Og et mønster ville heller ikke være dårligt.

    SvarSlet
  57. Fin, fin vest!
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  58. Vesten er super skøn og jeg vil elske at vinde den eller mønstrene :)

    SvarSlet
  59. Den er så lækker! Jeg er med. :)

    SvarSlet
  60. Jeg gad godt vinde en så fin vest :) men også et mønster i 86 ville være lækkert :)

    SvarSlet
  61. Super sød vest :-) Krydser fingre for den og mønster ender her i huset ;-)
    Louise (lolorenzen@gmail.com )

    SvarSlet
  62. Sådan en vil min Olivia elske!

    SvarSlet
  63. Jeg vil meget gerne være med i denne fine giveaway! :-)
    Idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg ku virkelig godt bruge smukke veste. Om 6 dage (!!) er der termin med pige nr 2, og med 2 piger kan man da ikke få veste nok, vel?
    Og lad mig så lige rose jeres sy og designevner! Smukt!

    SvarSlet
  65. Str. 104 vil passe perfekt til troldpus derhjemme, som for tiden kun
    går i tylskørt og pallietvest :-)
    Mvh Vicki
    vickini@outlook.com

    SvarSlet
  66. den vil klæde min mindste så godt så selvfølgelig er jeg da med

    SvarSlet
  67. En str. 104 vil passe perfekt, til vores troldepus, som pt kun går i tylskørt og palliet vest.
    Mvh Vicki
    vickini@outlook.com

    SvarSlet
  68. Smuk vest til små smukke piger.

    Maria
    Mariafruerlund@gmail.com

    SvarSlet
  69. Den vest der, den ville da passe perfekt på min pige der fyldte fire i september... Og så kunne mønstret jo bruges til at sy en til lillesøster også! ;)

    SvarSlet
  70. Jeg er med - min Eva passer lige den str.

    SvarSlet
  71. Den ville jeg gerne vinde har lagt lod ind ved "Rappedikke"
    egeskovthomsen@gmail.com

    SvarSlet
  72. Åhh - lækker. Den passer præcis ældstebarnebarnet - ellers vil jeg gerne sy selv str 104 el. 110.

    SvarSlet
  73. Det er jo lige sådan en vest, som Bjørk skal have. Krydser fingre for vesten, men må jeg selv til maskinen - har allerede mange fine sager fra Betty P på lager :-)

    SvarSlet
  74. I formår at lave så enkle ting, at de er unikt flotte på deres helt egen karismatiske måde. Dingel, dangel og pyssenysse pynterier taber stort til jeres fede stil;),
    Ja tak til et lod i dit lotteri. HIlsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Hvor er den bare kær. Min lille datter ville se så sød ud i en - og ikke mindst minde meget om moren i god 70'er stil :)

    SvarSlet
  76. )Hep! Jeg er da med.
    Mette (mm.risager@gmail.com)

    SvarSlet
  77. Ved lige hvor den kan passe... Men et mønster er heller ikke helt af vejen
    Kristina

    Kristina.Nordenhof at gmail.com

    SvarSlet
  78. Den passer perfekt til yndlingsniecen, ellers ville jeg selv sy i 110.

    piadybdal@gmail.com

    SvarSlet
  79. Jeg vil også være med. Mvh Jannie (Jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  80. Som jeg skrev hos Christina, så har jeg længe gerne villet prøve jeres fine mønstre af - og vesten er et fint sted at starte ;)

    Glædelig december.

    KH Pialouise

    SvarSlet
  81. Her var man lige solgt over den vest, rappedikke havde på sin blog, og så finder man en her der er mindst ligeså super cool. Ser da brand godt ud med neon tråd og knap. Jeg er nødt til at skulle sy nogle af disse veste til datteren i str 122/128 :-) Mvh majer71 snabela yahoo dot com

    SvarSlet
  82. Den vil jeg gerne vinde til min datter :-)
    Mvh, Janis
    (janis.nielsen@gmail.com)

    SvarSlet
  83. x x x jeg krydser fingre, bare det er mig.

    SvarSlet
  84. Jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  85. Så fin en vest - den ville være så skøn til Alma til juledagene... Så jeg er med:)

    SvarSlet
  86. Det ville da være en dejlig julegave...louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  87. Skøn vest... Vil meget gerne være med om et mønster...

    Vh anja jensen

    Anja@jensen-mail.com

    SvarSlet
  88. Lige købt jakke mønsteret og vil da så gerne prøve vesten også så fine ting i laver Kh majaellegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Så skøn med neon... Vil elke et mønster i st 128...

    Glædelig jul anja jensen

    Anja@jnsen-mail.com

    SvarSlet
  90. Denne vest vil min lille MindsteDatter ELSKE. Så jeg er også med :-)

    SvarSlet
  91. Jeg er da helt sikkert med!

    SvarSlet
  92. Flot flot, min trunte ville blive glad for en sådan vest.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  93. jeg er med :)

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  94. Uh den er fin, og passer leg til ældste pigen her i familien... Megen mønster til slev at forsøge mig frem kunne nu også være et hit! Vægelsind vægelsind, kender dig alt for godt ;-) Karna
    Rokke27@yahoo.com

    SvarSlet
  95. Så sød vest. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  96. Jo tak, den skal min datter da have i julegave :-)
    /Mai-Britt
    Maibritt.sunksen@gmail.com

    SvarSlet
  97. Det ville være en sand fornøjelse at eje jeres vestemønster :-)

    SvarSlet
  98. Jeg er ved at blive lidt presset på tiden ift. at nå mit mål med at give hjemmelavede julegaver. Men hvis nu jeg vandt jeres vest ville jeg kunne sætte flueben ud for niecen med en næsten hjemmelavede gave;-) Og den fine vest ville helt sikkert blive vel modtaget!
    Mvh. Sine Løkke
    sine@loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Jeg kender en lille rappedulle, som denne vest vil se superfantastisk ud på, så den vil jeg da gerne vinde, så har jeg da en julegave klaret ;-)

    SvarSlet
  100. Nej hvor er den fin!!! Ej, som i virekelig virkelig fin!!
    Så håber jeg vinder!! :)
    Danielast87@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Lige noget for mit barnebarn, den er da for lækker! Et lod til mormor.
    Marianneesteffensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  102. Jeg er så meget med!!!
    kKinaella@gmail.com

    SvarSlet
  103. Den er rigtig fin... vil passe vores lille kusine helt perfekt.
    Mange hilsner fra Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  104. jeg vil gerne være med, det ville være en fin gave til niecen

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  105. Ej, hvor er den fed
    Men vil gerne vinde et mønster

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  106. uuuuuuuh love it. Og betty p leverer altså bare også de fineste sager

    SvarSlet
  107. Ej, den er fed. Vil gerne vinde et mønster.
    Lisbeth@uldvejen.dk

    SvarSlet
  108. Den er skøn!! Vil passer perfekt til min lille Ella :-)

    SvarSlet
  109. Ej, hvor er den bare fin! Og den ville passe perfekt til min datter!!

    SvarSlet
  110. Den vest ville være lækker på min datter...
    stineph@mail.dk

    SvarSlet
  111. Wauw!
    Kruusedulle@gmail.com

    SvarSlet
  112. Skøn, skøn vest. Vil meget gerne deltage om et mønster i str 110. Mvh Diana :-)

    SvarSlet
  113. Er helt klart med :-) mvh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  114. Hvor er den fin.
    Jeg har en pige på 4 som passer 104-110. Så det kunne jo ikke passe bedre!! Og ellers syer jeg også gerne selv fra et af dine møsntre..

    SvarSlet
  115. Elsker det pink. Og den passer Clara

    SvarSlet
  116. Den vest vil jeg rigtig gerne vinde! Den vil være den perfekte julegave :)
    Kh Line

    linejessen@jubii.dk

    SvarSlet
  117. Den er fin, den vil jeg gerne vinde.

    Hilsen Marlene (Marlenekronborg@hotmail.com)

    SvarSlet
  118. Åh, hvor er det dejligt, du er på vej tilbage til bloggen - og det bliver jo kun endnu bedre når nu det sker med så fin en giveaway! :D

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...