søndag den 23. september 2012

Quiltet jakke til børn i vintage Liberty


Jakken vi så længe har ventet på, er nu finally klar til at lægge på hylden. De sidste billeder af den blev skudt for ganske få timer siden og hvis ikke vi rammes af naturkatastrofer (7-9-13), så er det i aften du kan købe mønsteret på CentiLongs quiltede jakke til børn på vores netshop.

Den her er syet i en vintage Libertytwill med lidt prikker indeni fra mit lager. Den er blevet så skøn og Sofia er rigtig glad for den. Jeg overvejer stadig lommer, men kan egentlig også godt lide denne lidt mere enkle version. Jeg glææææ-hæææææder mig til at se alle jeres udgaver af den.

Go' septembersøndag!

11 kommentarer:

  1. Ihh, hvor er den skøn!
    Er den også i små størrelser? (2-3 år)

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Lige det mønster jeg er på udkig efter.
    :) maj

    SvarSlet
  3. Jeg tror nu den ville være super fin med lommer :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  4. JEG ELSKER DEN JAKKE!!!! Køber mønstret om meget snart, og så har Liva bare at ønske sig sådan en jakke. Knus M

    SvarSlet
  5. Jeg glæææder mig også til at komme igang med jakken, den er så fin. Skal lige have samlet sy veninderne så jeg kan få en ugentlig aften med alene sy tid.

    SvarSlet
  6. Den er og bliver megafed...

    SvarSlet
  7. Virkelig lækker. Glæder mig til at se de forskellige udgaver og håber selv at kunne afprøve den engang :)

    SvarSlet
  8. Flot og klassisk. Godt arbejde med Centilong.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  9. Flot.
    Godt arbejde med Centilong.

    SvarSlet
  10. Den er intet mindre end fantastisk - simpelthen så smuk!

    SvarSlet
  11. den er bare FOR lækker ;0)) såååån én vil jeg oz ha i voksen størrelse tak ;0)))) det må jeg da kunen fifle mig frem til ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...