tirsdag den 18. september 2012

Oh, the irony....

Så er internettet her, så er det væk igen. Så kommer det igen. Men mest er det bare væk. Fraværende. Kan åbne sider, men ikke loade billeder. Bedst illustreret sådan her
Komplet umuligt at have med at gøre. Den anden dag gik jeg sågar i banken og trak et nummer for at overføre penge!! Årh man er ilde stedt uden sit onlinefix af ALLE arter. Selv de kedelige som bankaffærer....! Har skyndt mig at svare på mails, mens det virkede. Nu skynder jeg mig at poste det her indlæg, inden det går væk igen....

6 kommentarer:

  1. hvorfor får du ikke bare lidt hjælp til det der internet ? :-)))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har skiftet udbyder nogle gange nu. Ingen ændringer i signalstyrke:/

      Slet
  2. Det er jo seriøst et mega problem, som tærer på al den gode energi! Hvorfor er det sådan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Allermest bliver jeg træt af at bruge håbløs tid på bare at glo på noget, der ikke virker. Spild af god tid

      Slet
  3. Kæft hvor er det træls - kender du ikke en IT ekspert?
    Knus

    SvarSlet
  4. Sympati herfra. Det er alt jeg kan sige.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...