tirsdag den 4. september 2012

Løbeblogging

Jeg har sammen med Blogish!-damerne givet hinanden nogle individuelle udfordringer. Min er, at jeg skal nå at gennemføre 10 kilometer inden d. 13. oktober. Der er et stykke tid til endnu. Desværre er der også halvanden kilometer, før jeg kan sætte mit forjættede flueben.
Lige i dette øjeblik sidder jeg på en bænk højt, højt, højt oppe på en mark og kigger på fredelige køer. Der står bakketræning på programmet og det er eddermugme hårdt. Nu får jeg lige pusten.
Om godt 3 kilometer rammer jeg trapperne ved Carolinekilden og så er det op og ned og op og ned til lungerne hænger helt ude af halsen på mig.
Hvad man dog ikke gør for ikke at tabe ansigt....

9 kommentarer:

  1. Jeg er også ret stolt af mig selv fakkertalt. Og det her koncept med hepning på Instagram og på bloggen er virkelig med til at jeg giver den en ekstra skalle. Tænk, hver meget et distancefællesskab om stort set hvad som helst kan gøre:)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det godt gået af dig. Jeg er lige så småt gået i gang med at løbe og taber meget hurtigt pusten! Håber jeg når lige så langt som dig! Foreløbig er målet dog bare at komme helskindet hjem fra min 4 km gå/løbetur og stadig kunne gå 2 dage efter ;o)

    SvarSlet
  3. You gåååååu gøøørl!!! Run Forrest RUN!!!

    SvarSlet
  4. SÅDAN det klarer du. Du ved den som bærer viljen i hjertet klarer det og det er jeg sikker på du gør.

    SvarSlet
  5. Hold ud, du er næsten ved målet!!

    SvarSlet
  6. Det skal du nok nå! Jeg hepper på dig!!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...