torsdag den 6. september 2012

En all-time klassiker med flere årtier på bagen!

Jeg har altid haft en meget åben smag for mode. Der er faktisk ikke ret meget jeg ikke kan lide. Det skal jo bare styles rigtigt! Det er langt fra det hele, der ville klæde mig, men jeg elsker at se, når nogen, der virkelig kan pull it off også gør det. 
Jeg samler på lidt af det hele i mit virtuelle klædeskab på Pinterest. Mit eget klædeskab er desværre kun et mat afskin af dette, æv.... 
Lige nu er jeg lun på denne vintage (meget rolige, klæder alle) quiltede jakke i klassisk snit fra 70'erne. Hvis du er til stilen, så find mere her på Pocket Vintages Etsyshop.

Jakken her er desværre solgt (det forstår man jo godt!), men med lidt snilde kunne bærestykket på CentiLongs quiltede børnejakke godt laves i samme stil. Det er jo altid tilladt at digte videre:) Børnejakken er nu ankommet i str 110. Så mangler der jo kun tålmodigheden til resten af størrelserne.....

10 kommentarer:

  1. Super-lækre ting, du har i dit virtuelle klædeskab! Man af tingene kan man sagtens selv lave, hvis man tid til det/mod på det. Den grå kimono-t-shirt med blonde-bærestykke kunne jeg da godt forestille mig at lave selv. :-) Tak for kigget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger også boardet som en slags DIYopslagstavle. Hvis man mikser en detalje hér og en dér - så ender man jo med sit eget fine look med alle de detaljer man bedst kan lide. Jeg ville ønske jeg havde råd til mere af det i færdig form. Bare fordi man aldrig bliver for gammel til at klæde sig ud;)

      Slet
  2. shit den er fin den jakke - den gad jeg godt spankulere rundt i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gad jeg eddermame også godt! Og så lige i rød! Åh, suk.

      Slet
  3. Øj hvor er den bare fin!!! Den ville jeg elske at eje :-)

    SvarSlet
  4. Bliver helt nostalgisk, den minder meget om noget vi syede i håndarbejde i folksskolen

    SvarSlet
  5. Wauw hvor er den smuk!!! Sådan dejlig frisk og fræk, æv for at den er solgt, den ville ellers peppe min efterårs garderobe op! Men tak for tippet, ha en dejlig aften

    SvarSlet
  6. Flot i farven, men man skal virkelig kunne bære det - det kan du tydeligvis! Kræver selvsikkerhed (og lækkert hår?)

    SvarSlet
  7. Super fedt. Er helt vild med din stil. :)

    http://patrickpankalla.dk

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...