fredag den 30. marts 2012

Gæk, gæk, gæk - en påskevinder får æg

Arj, det rimer vist kun, hvis man har drukket vin...

Uanset -

En heldig keramikvinder er fundet. Vinderen, der skal pynte sine påskegrene med de elegante æg fra seeruptranberg hedder

Sine
Sine, jeg kan se din mail på din blog og sender dig en besked, så du kan huske at få pyntet op til påske i år:)

Mens der var Disney Sjov, snusede jeg lidt rundt på facebook og så, at det er lykkedes keramikmestrene at få print på deres porcelæn.

En stjerneelsker som mig ved da nok, at der står stjernevedhæng på ønskelisten til min fødselsdag! Nu ved du det også, mor;)

Hvis du vil følge med i, hvornår de her lækkerier kommer i shoppen, så kan du garanteret læse det først herovre.

2 kommentarer:

  1. Haha jeg synes det rimer fuldstændig som det skal... Men er også på rødvin her :)

    SvarSlet
  2. Jamen, så er dét jo på plads ;) Det rimer! Basta:)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...