mandag den 12. september 2011

Beklager, den kan jeg ikke honorere

Ok, nu bliver det lidt fjollet.

Jeg så det her indlæg hos Trine, der åbenbart er en sur nørd.

Skal jeg så være fornærmet over, at nogen fandt vej til min blog igår aftes ved at søge på 'numse med hat'?

Har du haft en sær og sjov søgning for nylig? Jeg er begyndt at skrive dem ned i min lille notesbog, fordi nogle af dem, som den her f.eks., bare er helt wackede og får mig til at grine.

Ps. Nu du er på hverdagsjunkiens blog, så læs lige især det her indlæg også! Måske kan du kende dig selv - enten på den ene eller den anden side af geværet...

9 kommentarer:

  1. Tag lige et kig forbi mig... der ligger noget til dig ;)

    SvarSlet
  2. Numse med hat !???! Haahha.. Don't get it.. Hvad bruger man en numse med hat til? Haha..

    SvarSlet
  3. "Kan man male et telt en ny farve" med den søgning lander man åbenbart på min blog :) Måske ikke det sjoveste men spærrede lige øjene op da jeg læste det.

    SvarSlet
  4. Hov, her ser helt anderledes ud! I like! Fedt med korsstingene:)

    SvarSlet
  5. 'Linses venindes bryster'.....vupti - så havner man hos mig :-)

    SvarSlet
  6. Søg efter guffe guffe og kom på besøg hos mig :)
    Åbenbart ;)

    SvarSlet
  7. Hahaha! Fantastisk!!
    Tak for dagen grin!! :'D

    SvarSlet
  8. Hahaha!
    Tror lige det er den slags morskab jeg skal ty til idag. Men hvordan mon I gør for at se folks søgninger?
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  9. Hej Mette
    Jeg kan da lige hjælpe dig :) Du går ind under menuen status, derefter trafikkilder og nederst på siden kan du se hvilke søgeord folk har brugt for at ende på din blog.
    MVH. Susanne

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...