fredag den 26. august 2011

En weekendgave fra Karlssons Kludeskab til dig

Jeg har den sejeste praktikant!

Simpelthen!

Jeg gav hende min ugleskabelon og spurgte, om hun kunne transformere den til noget vi kunne give væk på en lettilgængelig måde. Og så kom hun i morges med en fin pdf som er lige til at printe ud og bruge som skabelon til applikationer, papirsleg eller hvilken retning dit kreative talent nu bevæger sig i.
Du må bruge den til lige det du vil og hvis du laver noget med den du vil sælge af, så står det dig også frit for.

It's all yours! Knock yourself out!
For at printe uglen skal du trykke HER, så kommer du direkte til pdfen.

Her er en kort guide:
De grå stiplede linjer markerer trådretning, hvis du planlægger at lave noget tekstilt.
De gule prikkede linjer ved næb/øjne viser, at øjnene skal placeres ovenpå næbbet.

Her er et close up af en af mine applikerede ugler til inspiration. Den har jeg vist vist en gang eller tre før....
Varme ønsker for en god weekend til alle!

20 kommentarer:

  1. Helt igennem fantastisk applikation:-) Af hjertet tak!

    SvarSlet
  2. Hende vil jeg da godt låne lidt;-)

    SvarSlet
  3. Hun er for cool, kan jeg låne hende lidt?

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt, når nogen deler. :-)
    Dét er sg* god karma...Og god weekend tilbage herfra.

    SvarSlet
  5. Hvor lækkert :) Tak!

    http://missionidealvaegt.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Den er rigtig fin, men uhuuu, jeg har ikke tilladelse til at hente den. Skal man gøre noget særligt?

    SvarSlet
  7. Hvor lækkert..:)
    Tak fordi du deler - elsker den applikation, du har lavet..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  8. Hvor er den COOL...

    Af hjertet jeg takker, for denne "deling" af en skøn ugle....

    Jeg kan bare ikke få adgang til PDF-filen.. ØVVVV

    SvarSlet
  9. Dejligt, at I tager så godt imod pdf'en. De af jer, der har mulighed for det! Og hvorfor mon man så ikke kan det? hmmmmmm, det undersøgr vi lige. Alternativt kunne man downloade billedet og forstørre det i sit eget program, så det passer med en A4udskrift.

    Jeg prøver lige at finde ud af hvorfor det ikke dur.

    SvarSlet
  10. SÅ skulle linket til uglen gerne være så public som det overhovedet er muligt. NU kan det hentes og printes lige så tosset I lyster:)

    KRAM

    SvarSlet
  11. Tusen takk for uglen! Din blogg er til stor kreativ inspirasjon! I sommer har jeg forsøkt meg på å sy nytt trekk til voksi-pose - etter å ha lest med på dine blogginnlegg :) Den ble super :) Mona :)

    SvarSlet
  12. JUBIII !!!!!!

    Nu virker det også for mig..

    Tusind tak

    SvarSlet
  13. Hvor herligt. Hils din søde praktikant :)

    SvarSlet
  14. Hvor er den fin, uglen. Tak fordi du vil dele den. Iøvrigt en skøn blog. Hils praktikanten.

    SvarSlet
  15. Tusinde tak! Den er da SUPER fed! :)

    SvarSlet
  16. Den er bare SÅ sød. Jeg vil prøve at lave den i karton, altså som papirklip.

    SvarSlet
  17. Tusind tak for en super dejlig og overskuelig skabelon der helt sikkert skal bruges til at lave ophæng. Jeg har lavet en juleindsamling af håndlavede kreative ting til julehjælp 2013 - og hvis nogen af jer derude kunne tænke jer at deltage og evt bidrage med en enkelt lille gave - så kig videre ind på min blog

    www.spuurspot.blogspot.dk

    eller facebook siden http://www.facebook.com/groups/496510730399380/

    Super dygtig praktikant du har haft der :)

    kh fra mig

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...