søndag den 28. august 2011

Efterårsegern i papir

Efter den hæsblæsende tur på kravlegård måtte jeg sysselsætte mig med en noget roligere aktivitet og det blev så papirklip. Jeg er blevet meget modigere med papir, end jeg var engang. Ja, lige i klippende stund forstår jeg knap, at jeg endda var helt bange for det der papir!

Vinden suser nu om mit hus og himlen åbner sig periodisk med gigantiske regnskyl, så det efterårsagtige motiv kom helt af sig selv forbi mine fingre.

Her er mit første neonegern.

Hæ! Neon-egern, lyder som neon-eon. Sjov lyd:) Hvis man bytter lidt mere rundt på bogstaverne står der neonneger, men sådan et kort har jeg altså ikke lige på bedding!

Kortene er lavet af 100 % genbrugspapir i en kraftig kvalitet og spiffet op med lidt sølvstickles. I LOOOOOOVE Stickles!!

Når jeg får en ledig stund i aften kommer de i min butik.

:::UPDATE:::


Karlssons Kludeskab har nu neonagernegern til salg

8 kommentarer:

  1. Super skønne egernbilleder du laver...og ja alt det andet du laver for den sags skyld :-) har fuldt din blog lidt tid og tror snart jeg må kaste mig ud i noget krympe plast! Rigtig god efterårs agtig aften! Kh Kira

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du ha Kira:) Og i lige måde. Det er med at nyde det snigende efterår, mens det stadig smager lidt af sommer. Det slår så hurtigt om.

    KRAM

    SvarSlet
  3. De er rigtigt fede..:)
    Skønne egern..!
    Dejlig sysleaften til dig..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Nydelig blogg du har!!
    ...Vakre bilder :)

    Ønsker deg en FIN søndagskveld!

    -Ida Susanne

    SvarSlet
  5. Kan godt huske at du var lidt bange for det papir.. ;) Godt du er kommet skrækken lidt til livs nu, de er blevet rigtigt fine de egern.. :)

    SvarSlet
  6. Tak, Anne. Og i lige måde:)
    --
    Ida Susanne: Tak tak:) Jeg er ingen fotomester, men jeg øver mig og bruger alle de hjælpeprogrammer jeg kan komme i nærheden af:)

    Og lækker aften til dig.
    --
    Rakel: Ja, det er jo helt tosset at tænke på. Jeg tror det er fordi man ikke på samme måde liiige kan strække lidt i papir som man kan med stof, hvis der er klippet en milimeter for kort på den ene af to sider, der skal sidde op imod hinanden. Egentlig er de her postkortegern en overspringshandling i forhold til et tekstilegern jeg var igang med :)

    Oh, well - sådan kan det gå.

    KRAM

    SvarSlet
  7. Takker ;-) Vi kan vel efterhånden godt kalde det for efterår...meeeen det er jo meget hyggeligt med kreative sysler indendørs ;-)
    Kh Kira

    SvarSlet
  8. hvor er de fine dine kort, man får helt lyst til selv at gå igang .:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...