mandag den 7. februar 2011

Den søde synd

DET her må I ALDRIG sige til mine børn, for så er det vist det ultimative fald for min respekt herhjemme.
Men se nu lige en dejlig syndig start min dag har taget. Også selvom jeg ellers ikke er så vild med mælkechokolade. Det smager jo ikke af chokolade. Det må være dens væsentligste fejl. Men uhm alligevel på en sløv morgen!



Jeg er først ved min computer i eftermiddag og så vender jeg lige tilbage på mit indlæg fra igår, for hvor er jeg dog glad for, at I vil være med til at råbe hurra og sige fuck jante!


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Det var ikke pænt gjort, Lis. Jeg er på nedtrapning...og billeder som dem her hjælper ikke på motivationen. Suk.

    SvarSlet
  2. Jeg har spist en trekant Toblerone... Men det var efter morgenmaden :)

    SvarSlet
  3. Der er altså noget med chokolade om morgenen, ja var det ik i morges du spiste det? Any way, jeg er VILD med chokolade og napper gerne af det om morgenen når jeg står op hvis der ligger en åben pakke et sted (fandens at chokoladepapiret knitrer så højt!). Og så skal du se mig når jeg om aftenens smører børnenes madpakke, der kan jeg altså ikke lade være med at hapse et stykke eelr to af pålægschokoladen. Dtn er jo så tyndt sådan et stykke, det tæller da ikke for noget gør det?

    SvarSlet
  4. Mandag = Alt er tilladt... (næsten)
    :-)Lene

    SvarSlet
  5. Hi hi, jeg har også syndet i dag....og til og med mens 9-åringen var hjemme med vondt i magen (og da kan han jo ikke få sjokolade...). Men mamma`n måtte snike seg til noen sjokoladebiter til kaffen, sånn helt i all hemmelighet...hysj...Kaffe og sjokolade = lykke.

    FIN kveld til deg!

    Marit

    SvarSlet
  6. haha, sådan kan det gå. den kender vi alle vist. og schh, jeg si'r i hvert fald ingenting. jeg røg på meyers citronmåne i dag, åh.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...