tirsdag den 11. januar 2011

Forårsmarked på Odense havn

Nogen har vidst det i længere tid end andre.
Dem, der følger med på Pakhus16 på facebook har vidst i et stykke tid, at der skal sættes et X i kalenderen d. 6., 7. og 8. maj, hvor vi holder forårsmarked i det smukke røde pakhus.
Og nu ved du det også.

Jeg tør godt vove pelsen og love, at der bliver varmere i pakhuset til næste marked! Til den tid er isen længe smeltet, naturen viser sig fra sin smukke grønne side og alt spirer, pibler og gror. Dyrebørn udklækkes, foles, fødes og fares i et væk og der er i det hele taget et mylder af liv på netop den tid af året.

Jeg glæder mig til at præsentere jer for alle de idéer, der lige nu ligger på vores tegnebord. Altså præsentere dem i færdig form. Lige nu vrimler de rundt i uordentlige kolonner. Men stille og roligt får vi dem til at line op, så vi får et marked, der overstiger julemarkedet i coolness. Bare vent - det blive SÅ fint! Jeg kan faktisk næsten ikke vente :)

Hvis du allerede ved, at du skal med som udstiller, så læg hovedet i blød til dine forårsvarer. Hvis du vil skrives på vores venteliste, så send mig en mail på pakhus16@gmail.com. Måske er du heldig at få en plads?

21 kommentarer:

  1. glæder mig til at komme helt fra kbh og hilse på jer alle der er der og se hvad I har lavet :)

    kom nu maj :)

    SvarSlet
  2. Det bliver så godt........jeg kan næsten heller ikke vente, men ok, der skal jo lige være tid til at lave noget forårskeramik. Har knapt pakket julekeramikken væk og bruger kun tid på momsregnskab og den slags. Men det er ok, for så får hovedet lov at tænke nye tanker........

    SvarSlet
  3. Øv forbandede bachelor. Øv!
    Hvorfor skal alt det sjove altid foregå når man er allermest presset. Øv!
    åh, hvor ville jeg gerne med på det marked.

    Kh Laura

    SvarSlet
  4. Jubiiii - det blir såååå FEDT... Dagene er hermed booket!!;0)

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig! Især til at jeg ikke skal rende rundt med 5 lag tøj på!!!

    SvarSlet
  6. Fantastisk! Mon du har fået min mail?

    SvarSlet
  7. Glæder mig HELT vildt! Det er SÅ fedt at der er mennesker som dig og dine medarrangører, det gør den her slags muligt!! :-)
    Lækker tirsdag til dig!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  8. Tror da nok lige at der skal planlægges tur fra kbh igen :) Glæder mig!

    SvarSlet
  9. Hej Lis
    Puk og jeg glæder os rigtig meget!
    Vi er allerede igang med at finde på hvad vi dog skal kreere af ting og sager...

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig virkelig også bare SÅ meget og mine tanker er allerede på forårsvarer :-)

    SvarSlet
  11. Yes. Håber på jeg denne gang kan deltage i modsætning til julemarkedet...

    SvarSlet
  12. Håber jeg kan komme forbi, ville elske alle de fødende dyr :-)
    Hæ hæ :-) jeg har en mærkelig hjerne, fuld af snot !

    SvarSlet
  13. Helle: Ja, kom maj! Og kom Helle:)
    ---
    Trine: Jaaaaa, mere af din lækre keramik! Jeg var desværre så uheldig at smadre BÅDE den fine gule skål OG den lille gule vase OG et billede et par uger efter markedet. Billedet fra Colour Rain faldt simpelthen ned oven på min lækre nordjyske keramik, vræææææl! Hvis du stadig drejer skåle, så vil jeg gerne købe en ny gul. Plus en masse andet:)
    Og moms........suk! Jeg skal også igang.
    ---
    Anne: Dét gør vi eddermame også!
    ---
    Laura: Nej, for søren! Det var dog ærgerligt! Kan du skrive på forskud? Noget andet? Det var så hyggeligt til julemarkedet at hilse på så mange bloggere. Ville også gerne sige hej til dig.
    ---
    Frk. Trillingsgaard: Det lyder dælme dejligt! Glæder mig til at se dig:)
    ---
    Britta: Det bliver ren luksus;) Måske skal vi ligefrem lave et tropeområde...?;)
    ---
    louise: Nej, ingen mail. prøv på gmail istedet for hotmail. alternativt kan jeg fanges på facebook.
    ---
    Jane: Tusind tak for dine søde ord. Dem er vi flere, der vokser af:) Herrelækker tirsdag lige tilbage:))
    ---
    Anne: Det tror jeg da også nok lige! og denne gang skal vi ha en lille sludder;)
    ---
    Gaia: Jaaaaaaaaaa:)))) Jeres stand var så lækker og jeg ELSKER min nøglering!
    ---
    Mette: YEAH! :)
    ---
    Malene: Det håber jeg også. Det var bare så hyggeligt sidst:)
    ---
    Miri: HAHAHAHAHAHAHA:D Vi gør vores ypperste for at skaffe fødende dyr til lige netop dén weekend;) Tak for et sjovt billede på nethinden:D


    Alle jer der har skrevet en mail til mig ifm. dette indlæg får svar i aften, når jeg har stoppet dynerne tæt om mine unger.

    SvarSlet
  14. Det vil jeg glæde mig til.
    Helle.

    SvarSlet
  15. Det lyder altså virkelig dejligt jeres marked. Måske skulle jeg se om det kunne passes ind at jeg kunne krydse broen - dine forårsbilleder lokker :-)

    SvarSlet
  16. Åhoi! Jeg og min datter skal faktisk til Danmark den helgen..., kanskje vi akkurat fant byen vi skal til og ;)

    SvarSlet
  17. Så flotte bilder :-) Det er hit turen må gå skjønner jeg!

    SvarSlet
  18. Helle: Gør du endelig det! Vi gør:)
    ---
    AC: Jaaaaa! Kom, for søren! Jeg har ikke set dig i 1½ år og jeg synes det var så hyggeligt:)
    ---
    Plumsing: Ih, det ville dog være en dejlig overraskelse med besøg så langvejs fra. Adressen er Sverigesgade 16, 5000 Odense C. Så burde gps'en kunne finde det.
    Jeg håber vi ses.
    ---
    Marthe: Jamen, altså! Det ville være fænomenalt med hele 3 jenter i pakhuset:)

    SvarSlet
  19. Hej Lis
    Jeg håber mail fra i går aftes er kommet frem. Jeg er klar til at gå i gang med strikkepindene og lave løkker farverig strik, hvis der da bliver plads til mig. Jeg håber det virkelig. Dorte

    SvarSlet
  20. Jeg har sendt en mail - og krydser fingre for der bliver plads til mig.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...