søndag den 7. november 2010

Til en kommende skolepige

Sofia skal starte i forårsfritter og selvom der er længe til i skrivende stund, så er det ikke et øjeblik for tidligt at få noget fancy alfabet indenfor dørene. Vi har allerede Pixelinespil og hun er begyndt at synes, at det er sjovt at genkende bogstaver rundt omkring på tur.
Hvis jeg på nogen måde får lov at være med til at skrive til julemanden, så vil jeg snige et ønske om en af de lækre minimegaplakater ind. Herligt fri for lyserødt!
Elsker det hele ved dem!

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er de super flotte - Lidt alla retro over dem syntes jeg.

    SvarSlet
  2. Så søde :)

    Hyggelig at du er med i min give away - du blev den sidste på min liste. Jeg trækker vinderen i aften :)

    SvarSlet
  3. Hvis ikke du kender cykelmyggen Egon-spillet (der er to, det ene handler om bogstaver), så er der meget at hente der. Vi har ihvertfald været superglade for at smække den på pc'en og lade ungerne spille med god samvittighed, mens de øver bogstaver.

    SvarSlet
  4. De er bare så fine! Jeg har også fornylig bestilt dem (+ en masse andet ;-) ) som julegave til en kommende skole dreng.

    SvarSlet
  5. fine! nu har jeg lige bestilt et sæt plakater til datteren

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...