mandag den 4. oktober 2010

Ministylist?

Som regel synes jeg, at det går ok med at tage fotos, selvom jeg på ingen måde påstår at jeg er noget særligt ved musikken på det område. Jeg bilder i hvert fald mig selv ind, at jeg godt kan være bekendt at vise det frem. Både motiv og dét, at det er mig i egen person, der tager billederne. De vinder ikke priser, nuvel. Det går nok.
Nogle gange hedder min hjælper Picnik. Den kan jeg godt lide.
Andre gange hedder hjælperen Frida og den kan jeg også godt lide. Den er bare ikke så effektiv som den første.
Eller jo. Men på en helt anden facon.

Så tak til Frida for at dette billede kom 'i kassen'...
 Jeg er -trods alt- mere tilfredes med dem fra forrige indlæg!

8 kommentarer:

  1. Ha, ha - skønt når ens afkom gerne vil gi en hånd med. En herlig lille kjole du har begået :-)

    SvarSlet
  2. Hun går en stor fremtid i møde. Ingen tvivl herom!

    SvarSlet
  3. he, he...
    skøn kjole forresten!!
    stine:)

    SvarSlet
  4. jeg kan bedst lide det her. Synes det er mere levende :D

    SvarSlet
  5. Citronmoster: hun skal lære at svinge støvsugeren, skal hun! Men af hvem?
    ---
    Trine: Herremeget! Jajaja, jeg ved godt, at man ikke rigtig siger 'herre-' om noget mere, men det vil lissom ikke slippe sit tag i mig.
    ---
    stine: tak-tak:)
    ---
    Anne: hahahahahaha:D så er I i hvert fald mindst 2, der ser ud til at foretrække denne form for tekstilarrangement.

    SvarSlet
  6. Ej Lis, hun kommer da til at danne skole! Det har bare så meget kant, det der!

    Lulles fine hårspænder kom i dag. Det var bare så stort. Jeg troede ikke, et barn på toethalvt kunne holde vejret så længe, som det tog at pakke dem ud! Og for første gang har hun været helt med på at få spænder i håret. Og helt vild med at flytte dem rundt og rundt og rundt. Og jeg måtte lægge hende i seng med både spænder og kuvert - så vi kan vist roligt fastslå, at det er en stor succes (nu har jeg lige været inde og pille spænderne ud, så de ikke bliver væk i sengen).
    På vegne af Lulle: TAK!

    SvarSlet
  7. that looks beautiful already!

    SvarSlet
  8. Hi hi ..synes altså også det er ret hyggeligt, det billede. Herre hyggeligt faktisk. Man må godt sige herre-noget stadig, det er kikset på den helt rigtige sjove måde.
    Den kjole bliver så fin!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...